В „Споделен час по математика“ по-големите ученици влизат в ролята на ментори, предавайки знанията и опита си на по-малките. Това е прекрасен пример за екипност и взаимопомощ в учебния процес.
Учениците от IX А клас използваха образователни приложения като LearningApps и Wordwall, за да проверят знанията на петокласниците относно действията с обикновени дроби. По-малките ученици показаха отлична математическа грамотност, като демонстрираха умения за намиране на общ знаменател, уеднаквяване на дробите и прилагане на правилата за операции с тях.
Шестокласниците бяха предизвикани от учениците от X Г клас, които чрез оригами провериха познанията им за Декартовата координатна система. С помощта на играта „Навигация в математическия океан“ те насърчиха интереса към математиката, а с използването на динамичния софтуер GeoGebra учениците създаваха фигури по зададени координати.
Седмокласниците имаха възможност да решават задачи с практическа насоченост и да моделират реални ситуации с линейни уравнения. Тяхната работа бе подкрепена от учениците от X А клас, които им помогнаха да приложат математическите си знания в ежедневието. Този подход не само затвърди учебния материал, но разви и функционалната им грамотност.
Осмокласниците се включиха в занимание, водено от XI А клас. Чрез интерактивни игри и задачи те обобщиха и затвърдиха знанията си по темата „Трапец и триъгълник“, докато се наслаждаваха на ангажираща и мотивираща учебна среда.
Тази инициатива показа, че сътрудничеството между учениците може да бъде ключ към ефективното учене и изграждането на увереност в знанията.